-=| Yordan Radunchev, Tue, Jun 09, 2009 at 05:31:16PM +0300 |=-
> Аз обаче понеже съм мързелив си мислех, че вместо да ги цъкам пакет
> по пакет,
> мога да мина с това:
>
> sudo aptitude unmarkauto $(apt-cache depends gnome-desktop-environment | grep
> Depends | cut -d: -f2)
>
> но ме притеснява това което следва изпълнението на горния ред - получавам
> това:
>
> http://pastebin.com/m6157c03
>
> Само конструкцията apt-cache depends gnome-desktop-environment | grep Depends
>
> връща коректно каквото и очаквам да ми върне:
>
> http://pastebin.com/m79b06e2e

При мен не връща нищо защото локалът ми е bg_BG и apt-cache извежда
съобщения на български, съответня няма 'Depends'. Може би и при теб
става нещо подобно? Звучи неправдоподобно, защото $(...) се испълнява
в същото обкръжение, но не се сещам къде другаде може да е проблема.

--
dam