Здравейте,

Инсталирах Firebird 1.5.5 на Slackware 12.2 от tgz пакет свален от
сайта на Firebird. В пакета има install скрипт, който използвах.
За стартиране на самия сървер се надявах също  да използвам готовите
скриптове, но /etc/init.d/functions търси runuser, а тази команда я
няма в Слак.

До колкото можах да изровя из нета - или се променят скриптовете на
Firebird, или не ги ползвам изобщо, или се прави скрипт /bin/runuser,
който да вика /bin/su с определени параметри.

До сега не съм се занимавал с Firebird и търся решение, на което да
разчитам. Не ми се ще да правя свободни съчинения сам.

Поздрави!
--Росен