Здравейте,
имам проблем с подкарването на iptables-batch при по нов iptables. В момента се
опитвам да го подкарам с някакъв пакет който по принцип беше в RPM формат. От
него извадих съответно сорса който си е чист iptables-1.4.4 и няколко patch-а
които ми трябват. Като например iptables-tproxy и iptables-batch, може и
iptables-IMQ да го имам .Проблемът е ,че така и не мога да намеря подходящата
комбинация patch / iptables-version... която да се пачне успешно и след това да
се компилира iptables-batch.С iptables-batch ще мога да наливам по лесно
правилата в iptables не, че не мога да го правя и с iptables-restore. Мисля ,че
 все пак с iptables-batch си е нормалният начин.Има ли някой опит с по новите
версий на iptables и iptables-batch ? Това съм го подкарвал едно време с
iptables 1.3, но сега ми трябва с най новият кернел и съответно по нов iptables

Предварително благодаря,
С уважение, Иван Филипов.