> Под Ubuntu 8.04 отварям терминала и гледам syslog с: cat /var/log/syslog
>
> Putty ползваш ли?

Пробвах "cat file | less" - пак е същото - като копирам дълъг ред
който е wrap-нат на 2-3 реда (избирам тези редове с мишката) - при
paste - редът е разделен на 2-3 части. Примерно:

много дълъг
ред който
less пренася

Ако направя същото във vim - дългия ред отново е wrap-нат на 2-3 реда
(избирам тези редове с мишката) и при paste:

много дълъг ред който less пренася

Ползвам konsole в kde 3.5.10 (ubuntu hardy), less 418

Свилен

На 19 август 2009 11:28 Kristian Kirilov<d3v1...@d3v1ous.info> написа:

> Под Ubuntu 8.04 отварям терминала и гледам syslog с: cat /var/log/syslog
>
> Putty ползваш ли?
>
> Поздрави
> К.Кирилов

Svilen Ivanov
http://svilen-online.blogspot.com

There is no dark side of the moon really.
Matter of fact it’s all dark.