On Thu, Sep 17, 2009 at 03:15:50PM +0300, Kamen Medarski wrote:
> Здравейте Група,
>
>  тъй като забелязвам че напоследък няма много неща които да се
> дискутират, се чудех дали някой от вас няма може да помогне в една
> много нетипична ситуация?
>
> Та ситуацията е следната:
> използвам xprop -spy WM_ICON_NAME  за да взема името  на даден джам,
> което м/у впрочем се сменя често. Идята ми е да събирма хронологично
> имената на този джам. Може да ви се струва тъпо, но в тази ситуация е
> май е единствено решение, но това са детайли. Та като пусна тази
> проста команда с пренасочване на изхода и грешката към файл, тя се
> [...]

Разгледай докиментацията на screen по въпроса с "log" -
"info screen", секция Logging >> log".  Можеш да го направиш "на ръка"
в screen-сесия, която пускаш сам, като натиснеш ^A H (при което screen
ще започне да пише във файл screenlog.0 или screenlog.1 или който там
ти е номерът на прозореца, можеш и "на ръка" в screen-сесия, като
въведеш ":logfile /something/screen.%n.log" или нещо такова, за да
промениш именоването на файловете...

...а можеш и да си напишеш простичко screenrc, в което да направиш
например така:

logfile /path/to/blah.%n.log
deflog on
screen xprop -spy blah

...и да пускаш "screen foo.screenrc".

Евентуално можеш да си напишеш и нещо като скриптче, което да пуска
xprop с каквито трябва параметри, а като спре, да го пуска пак с каквито
трябва нови параметри и т.н., и него да пускаш в командата "screen"
на последния ред на screenrc-файла.

Поздрави,
Петър

--