Здрасти,

без да задълбавам в проблема ти се обърнах към чичко гугъл и той ми изкара
няколко подробни howto та с подробни обяснения..
http://www.google.bg/search?aq=1&oq=pptpd+free&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=pptp+freeradius
На първия линк има подробен пример. По-надлу намерих във форума на Linux-bg
някой беше питал същия въпрос като тебе и му бяха отговорили с примери.

Лек ден и успешна седмица,

Юлиан Стефанов
+359 (885) 161 535
stefanov.yulian [at] gmail.com