Zdravejte Grupa

Abe s dve dumi - kaprizi:

Imam slednia problem - klienti iskat da puskat mailove obache imat dalga
mail-lista s  email adresi,  ( koiato iavno gi marzi da ia chistiat ot
neraboteshti ). Chast ot tezi email adresi sa na domaini hostvani ot sashtia
server  i sazdavat slednia problem:

Kogato pochnat da prashtat pisma - servera direktno im vika che toz chovek
go niama na servera i ne im puska pismoto da tragne.
Vikat mi moje li da se napravi taka che servera da mu e se taia che ima
takav problem i taka da si miatat shapkata na toiaga i samite te?

servera e sendmail
Version 8.13.8
 Compiled with: DNSMAP HESIOD HES_GETMAILHOST LDAPMAP LOG MAP_REGEX
                MATCHGECOS MILTER MIME7TO8 MIME8TO7 NAMED_BIND NETINET
NETINET6
                NETUNIX NEWDB NIS PIPELINING SASLv2 SCANF SOCKETMAP STARTTLS
                TCPWRAPPERS USERDB USE_LDAP_INIT