Привет,

Разгледай AutoScan -  http://autoscan-network.com/
Може би ще ти свърши работа.

ivan stoianov <satra...@abv.bg>
cc

bcc

Subject
[Lug-bg] Система за управление ( онагледяване ) на мрежата

ivan stoianov <satra...@abv.bg>
Please respond to : Linux Users Group - Bulgaria
<lug-bg@linux-bulgaria.org>
Sent by: lug-bg-boun...@linux-bulgaria.org
09.03.2010 15:23
Здравейте,

Имам следното питане. Фирмата в която работя доста се разрасна в
последните години и ми е необходим софтуер, чрез който да мога да
визуализирам и опиша цялата мрежа - компютри, принтери, рутери, сървари и
всякакви такива. Фирмата е доста разкъсана и имаме офиси в други градове.
Преди време ми бяха показали подобна система за управление на локални
мрежи, но не помня как се казваше тази система. В нета попаднах на разни
платени приложения което е непреемливо освен ако нямат крак. Както знаете
криза е... :)

Благодаря Ви предварително за всички отговори.