Ъпгрейдвах на две машини от 9.10.  Първите няколко рестарта след това
беше странно че машината пускаше Fluxbox с над 500MB заета памет, а по
принцип не трябва да надвишава 200. Не знам какво е правило тогава, но
и на двете машини след няколко рестарта това се оправи. Проблеми с
GRUB не съм имал, а ъпдейтнах още първата вечер когато излезе.
И аз нямах проблеми с nvidia-та с дефаултния драйвър, дори glxgears
почна да върти по-бързо :)

Интересно нововъведение е че по време на boot съобщава че не може да
монтира флашката ми (описана с auto във fstab), седи и чака да му дам
Skip. Това съобщение можеше и да го няма.