Имаше един модул който прехвърляше конзолата по мрежата. Може с него да се
пробва

________________________________
From: Vladimir Vitkov <vvit...@gmail.com>
To: Linux Users Group - Bulgaria <lug-bg@linux-bulgaria.org>
Sent: Wed, September 1, 2010 6:04:03 PM
Subject: Re: [Lug-bg] Забиване с черен екран

Здрасти,

Малко късно се включвам но ...

2010/9/1 pagu <t...@plcnet.org>:
> [...]
Още един глас в тая посока - и най вече къде мрежарките.
> Относно хардуеърният проблем - съгласен
> съм. Както споменах в предния си имейл ми се струва, че има проблем с
> драйвер на мрежовия адаптер или пък несъвместимост м/у чипсета и
> мрежовия адаптер,  презастъпване на "прекъсвания" и т.н.
Като генерална политика:
* сложи всяка мрежа на отделно IRQ
* Сетни някакво отдалечено логване
* Сетни и една серийна конзола за късмет
* смени и захранването ако още не си или не си 100% сигурен за него
(много гадории съм видял от боклучави захранвания)

--
С уважение,
Владимир Витков

http://www.netsecad.com