Не че съм много компетентен относно линукс + трафик контролиране, но до
колкото съм запознат, ако искаш да контролираш изходящ и входящ трафик
се правят imq devices " http://www.linuximq.net/ " (т.е виртуални
устройства) през които се прекарва трафика в едната посока и се
контролира през него. Трафика в другата посока се ограничава на
стандартният ти интерфейс (както вече си го направил ingress-a).