On пт, 2011-12-09 at 10:55 +0200, Stoyan Lalovsky wrote:

> Здраевйте,
>
> Искам да наблюдавам сайтовете си, който са на няколко сървъра. Цлета ми
> е да получавам инфо (mail, sms) ако някои сайт падне. Добре е да има и
> допълнителна информация - за колко време е бил offline ...
>
> Ползвали ли сте това? http://www.pingdom.com/   или друг инструмент
>
> 10х

Ако търсиш мониторинг в реално време с аларми Nagios определено ще ти
свърши работа , има доста плугини за всякакви неща , ако мобилния ти
оператор подържа mail2sms (май само Виваком не подържат тази услуга)
нямаш проблем и по тази точка , всъщност ти какво точно искаш да
наблюдаваш ? up/down/latency , load , ram , processes , services ? ако е
за графики (трафик примерно) nagiosa не е най-доборто решение - munin би
ти свършил работа.

Boris Dimitrov
b...@playtime.bg
http://www.playtime.bg