From: Georgi Chorbadzhiyski [mailto:g...@unixsol.org]
Sent: Tuesday, January 17, 2012 12:07
To: Linux Users Group - Bulgaria
Cc: Svetlin Nakov
Subject: Re: [Lug-bg] GForge or similar product

Around 01/17/2012 11:54 AM, Svetlin Nakov scribbled:
> Колеги, искам да си пусна self-hosted система за хостване на проекти,
> да има SVN и bug tracker + лесно управление на проекти, потребители и
> права. Трябва ми нещо като Google Code / CodePlex / SourceForge /
> GitHub, но да е на моя машина и без ограничения по обем на
> хранилищата, брой потребители и т.н. Не мога да ползвам публичен
> хостинг, тъй като проектите са много, доста са обемни и са private.
>
> Преди години бях ползвал GForge върху CentOS, но от тогава не следя
> пазара на тези платформи. Може да е излязло нещо по-добро (GForge
> работеше, но не беше идеален).

Ако не държиш на subversion (защо ли би държал на туй нещо?:) може да
ползваш http://cjohansen.no/en/ruby/setting_up_gitorious_on_your_own_server
Иначе за сериозна работа става и ей това https://enterprise.github.com/ но
не зная какви са им цените.

--