В 21:57 +0200 на 11.02.2012 (сб), Georgi Georgiev написа:
> Здравейте, инсталирах postfix+dovecot+sasl+squirrelmail. Мога да
> изпращам и получавам съобщения, но получените съобщения мога да ги
> видя единственно чрез cat /var/mail/user, не и през squirrelmail (или
> друг клиент). Пробвах различни проба-грешка и човъркания по
> кинфигурационния файл и логовете, но стигнах до там, че проблема си
> остава, а в логовете вече няма нищо (тоест грешките съм ги репернал -
> основно по права и създаване на директории). Проблемът според мен е
> следния: Автоматично са създадени директориите /var/mail/user (където
> [...]

Ти по принцип maildir или mailbox искаш да ползваш? Така като гледам,
проблемът ти е, че ползваш mailbox за доставката (от postfix-а), а се
опитваш да четеш пощата от maildir-а. Насторй postfix-а да сипва пощата
както трябва и ще ти се реши проблема.

--
Regards,
Vasil Kolev