В 10:28 +0300 на 28.03.2012 (ср), Kristian Kirilov написа:
> Здравейте,
>
> интересува ме можете ли да ми препоръчате някакъв софтуер за управление и
> инсталация на Debian базирани дистрибуциии?
> Машините напоследък станаха повечеко и се заформя яко работа по тях.
> Лошото е, че работата е една и съща.
>
> Благодаря.

Аз бих препоръчал да се придържаш към базовите неща:

1) да ползваш точно една дистрибуция;
2) да имаш същия начин на влизане по машините и да ги имаш описани
някъде;
3) да ползваш pssh и да гледаш основните неща на всяка машина да са
същите;
4) да ги подкарваш от същия image

изобщо, колкото се може по-еднакви неща, да ги разделиш по роли и след
това с малко вкарване на конфигурации в svn да правиш промяната на едно
място, да commit-ва и да се пренася по останалите.

Това в повечето случаи е предостатъчно, ако машините са малко, а
услугите не са особено много.

--
Regards,
Vasil Kolev