Някой спомена, че му е скучно :)

Имам следния случай. Правя два eth интерфейса в bundle active<>standby конфигурация и върху този bundle интерфейс искам да пусна влани. Проблемът не е как да го направя, а дали някой е правил подобно нещо преди и има ли някакви наблюденхия върху производителността на такъв тип конфигурация. Очаквам среден трафик през такъв интерфейс (за всички влани на куп) около 6gbps?

Въпрос 2 - Линукс и private vlans? Някой играл ли си е с това?

Поздрави, Иво