Срещите в Стара Загора ги провеждахме докато имаше интерес.

Първите срещи бяха единственото място в страната,
където младите хора можеха да обсъждат проблеми свързани с Linux и
свободния софтуер.

Вярно, че и доста бира се изпиваше и фланелки правехме.
Мисля, че всички които са идвали на някоя от тези десет
срещи, имат приятни спомени и познанства.

Отдавна има по-големи форуми като ОпенФест в София,
а в Интернет е пълно със съвети и справки ...

На последните 2 срещи дойдоха малко хора и ги прекратихме.

Та прекратяването на срещите в Стара Загора стана по
естествен начин и няма нужда да тъжим за това :)

Скелета