Може да пробваш са Java Applet (
http://stackoverflow.com/questions/7832000/how-to-create-file-from-java-applet),
който трябва да бъде подписан за да може да пише файлове. Предимството е,
че теоретично би работил и на IE и на Firefox (и Chrome). Недостатъкът е,
че трябва еднократно да се направят настройки на браузъра. От друга страна,
аплетът може да си говори директно с другата програма през socket.

На 15 февруари 2013, 12:54, Nikolay Bogdanov Toshev <n...@art.bg> написа:

<<Emoticon3.gif>>