Здравейте,
Днес се срещнах с г-жа Ацинова, в Областният Информационен Център.
Тя каза, че може да осигури помещение, интернет свързаност, както и възможност за изнасяне на презентация. Тя предложи събитието да се проведе някоя от съботите на Април, поради това че тази година Великден се пада на 5.05, а и преди изборите може да има промени в почивните дни.

При това положение възможните дати са: 6.04, 13.04, 20.04 или 27.04 в краен случай.

За тези, които са тук на място - може да направим една опознавателна среща, за да се запознаем лично утре или в Събота.

Също така, преди няколко дни ми хрумна да направя група в Социалната мрежа, която не трябва да се споменава с име Stara Zagora Lab, по примера на init Lab групата. Ако някой има желание, е добре дошъл и там.

Поздрави,
Нейчо

На 6.03.2013 23:30, Georgi Georgiev написа:
Аз не знам дали Гого Акабалиев чете листата, с него организирахме първата
такава среща някъде през 1997 може би и такива събития почнаха най-напред
да се случват в Стара Загора.

Аз ще се включа ако мога, сега работя в София, но в почивните дни съм в СЗ, Особено ще ми е приятно ако завършим деня с пиене на бира и приятни лакърдии,
затова не трябва да е по изборите, тогава забраняват пиенето !

Поздрави на всички, Скелета