Pozdravljeni

Pred nekaj dnevi se mi je zgodila cudna stvar. Ko kot uporabnik root zacenem program LISA ali CDP mi je tisto ozadje rdece barve ceprav je bilo se pred slabim tedno modro, medtem ko so mi barve v midnight commanderju modre. Ko se prijavim kot katerikoli drug uporabnik in zazene CDP za poslusanje CDjev pa so mi barve originalne - modre.

Prosil bi ce mi lahko povete v kateri datoteki je to doloceno ali kaj je narobe.

--
Davor Guttierrez - Linux User - [EMAIL PROTECTED]
Kranjceva 8 - 9220 Lendava - 069 / 74 - 561

Одговори путем е-поште