David Delibasic wrote:

> Pozdrav !!!
>
> Zanima me kako se v Linuxih izklopi sifriranje gesel....tak da bom lahko
> pol iz Wintendo Masine priso na Linux Masono (Zaj mi javi da mam napacn
> password..)
>
> TnX
>
> lp David

> Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash
> simultaneously
>
>                             \\_//
>                             (. .)
>    ---------------------ooOO-(_)-OOoo-------------------
>     Name  : David Delibasic
> [...]
Linux ne sifrira gesel - vsaj samba ne - ce mu tega izrecno ne ukazes - z
ukazom encrypt password = yes v smb.conf. Po moje je napaka v wintendu - ker
on enkriptira - to lahko resis na 2 nacina - da dodas prejsnjoi vrstico v
smb.conf ali pa da pogledas v sambin source direktorij kjer imas 2 *.reg
fajla - po imenu ti bo takoj jasno kaj rabis - en je za win 95 en pa za win
NT samo kopiras file w wintendo, kliknes nanj in nato na merge in stvar je
opravljena ;)

Good Luck

Bostjan
--