shortcuti so bolj ko ne link, naredijo se z ukazom ln

programe seveda lahko dodajas v menije ... samo odvisno kateri window
manager imas...

skompajlaj kernel s PPP podporo ... prvo si dobi kernel ... ftp.lugos.si,
ga odpakiri v /usr/src pol dej make menuconfig, postimaj zadeve, vkljuci
PPP, pol shrani, make dep ; make clean ; make zlilo ... pa pejd na pir ...
ko prides nazaj bos mel nov kernel... vkljuci ga v /etc/lilo.conf pa ob
naslednem bootu zbutaj nov kernel, pa bi to nej delal

-----
/// Branko F. Gracner
/// [[EMAIL PROTECTED]] www.edico.si
-----