Pozdravljeni

Pri instalaciji StarOffice 5.0 sem naletel na tezave. Ko je ze instalacija koncana in koncam tudi instalacijo za dolocenega uporabnika, hocem zagnati fajl soffice v dir /home/davor/Office50/bin. Ko zazenem to datoteko mi nekaj casa dela potem pa mi javi da ne more najti script fajla. Kaj bi bilo to narobe?

Drgu problem pa imam pri instalaciji za GNOME. Instaliral sem si RH5.2 in na tistem CDju je tudi GNOME. Ko zazenem skripto install-gnome me vprasa kaj vse hocem instalirati in ce hocem tuid development pakete ko vse oznacim in potrdim, mi javi napako da ne more najti datoteke imlib.1.8.1 ceprav imam tudi ta RPM v tistem direktoriju.

Prosim ce mi lahko kdo pomaga.

Lep pozdrav

Davor Guttierrez - RedHat 5.2 Linux user - Kranjceva 8 - 9220 Lendava - SI
E-Mail: [EMAIL PROTECTED]

Tel. : ++ 386 (0)69 74 561

begin:vcard
n:Guttierrez;Davor
tel;home:++ 386 (0)69 74 561
x-mozilla-html:FALSE
url:http://rcum.uni-mb.si/~uel038r3a
adr:;;Kranjceva 8	;Lendava;;9220;Slovenia
version:2.1
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
title:Student
note:Faculty of Electrical Engeneering and Computer Science
x-mozilla-cpt:;0
fn:Davor Guttierrez
end:vcard

Одговори путем е-поште