Matjaz Terpin wrote:

> Ja, bi se kar strinjal. Pri nas majstor kdaj pa kdaj resi kak disk, ki se
> neha vrteti ali pocne podobne neumnosti... kako?
>
> Odpre ga, pa ga s izvijacem drega, dokler se ne zacne vrteti. Potem pa ga
> najveckrat brez problemov prepise na drugega.

Vem za tole nehanje vrtenja. Eni quantumi so delali iste probleme. Delal je
ko mina, ampak ko si naredil shutdown, pocakal mogoce uro, se disk ni hotel
startati. Potem mi je nekdo povedal, da je problem z mazilom, ki maze lezaje
od diska, ki se v dolocenih primerih strdi tako, da se potem disk vec ne
more zagnati. Zdravilo je bilo, da si racunalnik prizgal, potrkal s
sraufcigrom po disku, disk se je zavrtel in je slo ko mina.

Disk se sicer ni nikoli odpiral.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: [EMAIL PROTECTED]
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         [EMAIL PROTECTED]
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         [EMAIL PROTECTED]
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676