Skupaj sem spravil screen saver za S3 graficne kartice, ki deluje v
konzoli. Uporablja DPMS kodo iz XFree86, ki je vsaj za moj monitor in
graficno res edina, ki deluje pravilno: najprej izklopi HSync in monitor
pade v "standby" nacin, nato izklopi VSync (HSync:on) -- monitor pade v
"suspend" nacin, nato pa izklopi oba hkrati in monitor se izkljuci.  V
teoriji naj bi tudi jedro s pravilnimi nastavitvami delovalo na enak
nacin, vendar se je meni kljub vsem mogocim "setterm" kombinacijam,
monitor le ugasal. Aja, screen saver opazuje dogajanje na tipkovnici ter
preverja, ce je trenutno aktivna konzola v tekstnem nacinu (tako, da ne
hodi v zelje screensaverju iz X11).

Ce koga zanima, mu lahko posljem source, saj bi morale biti spremembe za
katero drugo graficno kartico bolj ali manj trivialne. Le copy & paste iz
prave datoteke v xc/programs/Xserver/hw/xfree86/ -- to lahko naredim tudi
sam, le testirati bo moral nekdo drug.

--
Andrej.

Одговори путем е-поште