Zdravo !

Ze kar nekaj casa se ukvarjam s ppp povezavo. Zaeknrat mi je uspelo
usposobiti analogno linijo z zunanjim "modemom" ISDN pa imam tezave.
Drugace prav lepo deluje in se tudi poveze s ponudnikom (z minicomom
lepo ATDT... in potem dobim connect 64000). Zal pa imam tezave pri
avtorizaciji. Isti ponudnik ima razlicni avtorizaciji na analogni in
ISDN povezavi.
Software je Redhat 5.2 s ustrezno prevedenim jedrom 2.0.36. Na lokalni
merzi maskiram ostale W$ mlincke, tako da lahko tudi na njih uporabljam
Internet (to dela v redu).
Poiskusal sem ze marsikaj, modema se povezeta, izmenjata kakih 1000
znakov in potem me druga stran zavrne. Ali je mogoce kriva tista CHAP
avtorizacija od Microsofta. Kontaktiral sem s providerjem pa nima pojam
kaj sploh ima.
Ce ima kdo kaksne konkreten nasvet ali pa kaksno idejo za zesitev
problema bi mu bil zelo hvalezen.

Kako bi avtomatiziral povezavo (demand), da bi se ppp povezava
vzpostvaila ko bi prišla zahteva (od W$ mlincka, ki bi pognal Netscape
in hotel surfati)? pppd ima opcijo demand, vendar mi javi da v verziji
2.2 ni podprta. Kaj je potrebno storiti, da mi bo delalo tako kot je
treba ?

Lep pozdrav, Andrej

Sumim tudi, da je napaka nekje v mojih skriptah, ki jih nisem pravilno
"preplonkal" zato jih prilagam:

ppp-on (brez solate):
-----------
TELEPHONE=7876180
LOCAL_IP=192.168.1.1
REMOTE_IP=0.0.0.0
NETMASK=255.255.255.0
export TELEPHONE ACCOUNT PASSWORD
DIALER_SCRIPT=/etc/ppp/ppp-on-dialer
exec /usr/sbin/pppd /dev/ttyS1 debug modem crtscts 115200 \
 asyncmap 0 noipdefault defaultroute connect $DIALER_SCRIPT
-----------

ppp-on-dialer
-----------
#!/bin/sh
exec chat -V      \
 TIMEOUT  3    \
 ABORT  '\nBUSY\r'   \
 ABORT  '\nNO ANSWER\r'   \
 ABORT  '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r' \
 ''  \rAT    \
 'OK-+++\c-OK' ATH0    \
 TIMEOUT  30    \
 OK  ATDT$TELEPHONE         \
 CONNECT  ''
-----------

-----------
# uporabim uucp zaklepanje za izkljucni dostop do serijske povezave
lock
# auth
# ce uporabljas zakodirana gesla potem odkomentiraj to vrstico
#+papcryot
-----------

pap-secrets in chap-secrets sta enaki (tu sem poiskusal z z obema
zvezdicama - tudi pod IP address):
-----------
# Secrets for authentication using CHAP
# client             server         secret           IP addresses
myusername        *               mypass

Prilagam tudi del dnevnika iz /var/log/messages:

Apr  8 14:41:14 server pppd[379]: pppd 2.3.5 started by root, uid 0
Apr  8 14:41:16 server pppd[379]: Serial connection established.
Apr  8 14:41:17 server pppd[379]: Using interface ppp0
Apr  8 14:41:17 server pppd[379]: Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS1
Apr  8 14:41:36 server pppd[379]: Hangup (SIGHUP)
Apr  8 14:41:36 server pppd[379]: Modem hangup
Apr  8 14:41:36 server pppd[379]: Connection terminated.
Apr  8 14:41:37 server pppd[379]: Exit.

in datoteko connect-errors po vzopstavitivi povezave:

rAT
OK
ATH0
OK