On Wed, 14 Apr 1999, BlaY0 wrote:

> No za dial on demand sem instaliral diald, vse skonfiguriral etc. in
> zadeva pac poklice ko je treba samo problem je v tem da nobena aplikacija
> (tista prva), ki iniciira ppp zvezo ne poveze, ker pac route (preden se
> vzpostavi ppp povezava) kaze na local/remote IPje navedene v
> /etc/diald.conf, ki se z uspostavitvijo ppp povezave spremenijo, routa pa
> kaze se vedno na stare IPje iz /etc/diald.conf...

Zdravo!

Malo si preberi /usr/src/linux/Documentation/networking/ip_dynaddr
(vsaj na 2.0.36 je tam). Meni se obnese, ceprav ne uporabljam diald-ja
ampak samo pppd-2.3.x.

Sem pa zadevo "odkril" prav po nakljucju...

LP!

    Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020