Danilo Godec wrote:

> Imam zgoraj omenjen tiskalnik. Rad bi ga uporabljal v tekstovnem načinu
> (hitrost, hitrost), hkrati pa bi rad uporabljal šumnike. Ker tiskalnik
> nima vgrajenih šumnikov (niti YUASCII, še manj pa 852 ali Latin2 - no,
> dopuščam možnost, da mi pač ni uspelo uganiti prave nastavitve), je to
> seveda rahlo težavno.

Ne to ni možno.

> Vem, da je nekoč obstajal programčič, ki je v printer naložil ustrezne
> fonte iz datoteke. Ker ga ne najdem, me zanima, če kdo kaj takega še ima
> in če je pripravljen 'deliti' :) ...
>
>     D.

Zdravo !

Tudi sam imam enak tiskalnik. Takrat, (kakih 10 let nazaj!) se nisem odločil
za EPROM nadgranjo za šumnike in sem raje (3x cenje) nabavil programski
paket firme IIF. S tem lahko instaliram zanke s strešicami. Program dela v
DOS in je TRS (lovi vse kar gre na paralelni port in ustrezno ukrepa, če
tiskalnik preklopimo v grafični način). Na disketi (5,25") imam so ustrezne
datoteke, ki povozijo znake@{}... po YUstandardu z čšćžđČĆŽĐŠ (s temi
datotekami dela program-kako - ne vem ?). Če je disketa še OK (glede na
starost skoraj 10 let), ti lahko datoteke s temi znaki pošljem. Kako se
uporabljajo - nimam pojma ? Če si zainteresiran se piši.
Disketa je zaščitena proti kopiranju. Če jo skopiram ti instalacija ne bo
delala. Že pred leti smo poiskušali marsikaj, da bi zadevo skopirali pa ni
šlo (DISKCOPY in še nekaj drugih programov, ki kopirajo sektor po sektor).

Lep pozdrav, Andrej

Одговори путем е-поште