> ok, poenostavimo: kje se nahaja zelo priljuden, prakticen, quick to learn
> in sploh odlicen tutorial za perl? vidim, da ne gre vec brez. :)

Bojim se, da v slovenscini nisem se nic takega videl. Najbolj bi priporocil
O'Reilyjeve knjige. (www.ora.com, drugace jih ima najbrz tudi mladinska
in druge knjigarne)

Programming Perl je perlova biblija, in je dobra za ljudi, ki ze znajo C, AWK
in podobno. Learning Perl je bolj poljubna, je bolj nezen uvod v Perl. Ne vem,
ce je zunaj druga izdaja, ki opisuje tudi Perl 5 (ki ima tudi OO fore).

V vsakem primeru priporocam The Perl cookbook, ker je cela knjiga sestavljena
iz problemov in resitev (in diskusij o tem, zakaj je ta resitev dobra ali ne).
Ko ze nekaj casa programiras ti prebiranje te knjige zelo poenostavi
razmisljanje.

Sicer je pri Perlu cel kup dokumentacije (v sistemu perldoc). Ce na Linux
sistemu reces perldoc perl, ti bo izpisal precejsnje kazalo dokumentov.
Ti dokumenti so ponavadi manpagei (v resnici so napisani v formatu, ki
se mu pravi pod, perl pa ga potem lahko potem pretvori v .man .html .ps ipd).
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important