> Zanima me ce se da na kak nacin s pritiskom tipke Print Screen na tipkovnici
> kako sprintati trenutno dogajanje na zaslonu na printer ali v datoteko?
> Je komu to ze uspelo - zanima me le konsola - ne X-i.

Dump vsebine N-te konzole dobiš z ukazom:

        $ setterm -dump N

Rezultat je v datoteki screen.dump. Ta ukaz lahko prirediš tipki Prt_Scr.
Najprej s programom 'showkey' ugotovi kodo te tipke (pri meni je 99).
Nato v datoteki /etc/kbd/default.map popravi/napiši:

        keycode 99 = F99
        string F99 = "echo -en VC= ; read vc ; setterm -dump $vc ^M"

Znak ^M predstavlja <Return>, ki ga v 'vi' editorju vpišeš tako, da
najprej pritisneš <Ctrl>V in nato <Ctrl>M.

Na koncu moraš naložiti še novo mapiranje tipkovnice:

        $ loadkeys /etc/kbd/default.map

Ko sedaj pritisneš tipko Prt_Scr, te vpraša katero konzolo bi rad izpisal.
Če želiš izpis na tiskalnik, pa spremeni vsebino stringa F99.

Lep pozdrav.
                Zlatko

Одговори путем е-поште