Dokaz:

Date: Mon, 10 May 1999 08:57:39 +0200
Re: [ LUGOS ] Gnome

------=_NextPart_000_001C_01BE9AC3.283C6720

   gmc & ?!?!

  Vem da ja lmersko vprasanje sam men to ne rata. Videl sem da ime Gnome =
lep desktop ( s tem mislim kos, ... pa ikonce na namizju kao wisux). Ko =
instaliram Gnome na Red Hat 5.2 mi dela samo panel. Kako usposobim =
ikonce ?=20
  Mi ne uspe.

  to DoS or not to DoS ?

Ce mas pa prevec casa, se pa raje loti izdelave vase web strani, ker je vse skupaj cisto na podnu in 99% frameov v izdelavi...

Marko Cuk

Одговори путем е-поште