Pozdravljeni!

Sem zacetnik v linuxu (uporabljam RH 5.2) in imam vprasanje glede osvezevanja v X-ih. Imam graficno kartico ATI Xpert@work 4 Mb in 15" monitor Hansol Mazellan 500P. V Windih sem prikazoval grafiko v 32 (oz. 24) bitni barvni paleti v 800x600 pri frekvenci 85 Hz. V linuxu sem poskusil nastavit podobno, sam se mi je ustavlo pri frekvenci, ki je pod nivojem (70 Hz). Xconfigurator ni prava resitev... je mogoce XF386config, ali kak drugacen postopek...? Prosim, da mi poveste nacin, kako nastavit zadovoljivo osvezevalno (okrog 90 Hz pri 800x600). Hvala za odgovor...

Одговори путем е-поште