Fri, 18 Jun 1999 08:09:28 +0200 Ales Kosir
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Poleg slike je kar nekaj težav tudi z vzpostavitvitjo zvočne kartice. O
> tem kdaj drugič, saj je odvisno od modela. Katerega laptopa pa imaš?

Imam Toshibo Satellite 2540CDS. Do zvocne kartice zaenkrat se
nisem prisel, ker morm se nekako source od kernela 2.2.9 gor
spravit - mal tezka naloga, ce imas na voljo samo diskete :)

Na moje veliko veselje mi je pa prejle uspelo usposobiti zvocno
kartico na mojem "navadnem" racunalniku.
Ce je imel se kdo to nesreco, da je racunalnik kupil za 100 jurjev v
Intersparu, zdaj pa nima pojma kako zvocno konfigurirat, naj se javi
[privat mail], mu mogoce lahko pomagam :)

Lep pozdrav,
Andrej Lajovic

P.S.: Hvala tudi ostalim za nasvete.

Одговори путем е-поште