Hi!

> kfm  -  kos kde-ja.

Jep. Samo ne zna prikazovati tabel. No, nisem ravno testiral, vem pa da ne
zna prikazati paketov na rpm arhivih, ki imajo vec stolpcev za oznacbo
distribucije, komentar ....

Zanima me tudi kako ga lahko pozenem neodvisno iz ukazne vrstice. kfm je
namrec vecja celota, ne samo browser. Pri njemu je se skoda da je vezen na
KDE. Sicer uporabljam KDE, samo nisem siguren da ga bom se dolgo (zaradi
pocasnosti v primerjavi z fvwm na P133).

LP,
        bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Одговори путем е-поште