Lep pozdravljeni ......

Ali mogoče kdo ve kako narediti to da ko se iz ene linux postaje povezujem na drugo z rlogin ali pa rsh
da me ne vpraša za password itd ..
Naredil sem tako da sem na obeh straneh naredil uporabnika tl2adm z enakim passwordom in enako grupo.
dodal v oba /home/tl2adm datoteko .rhosts in v njej naslov oz ime z katere postaje bom zaupal dostop da hodi na nasprotno postajo.
primer ukaza rsh ime_postaje who
vrne pa mi
Premission denied

Na drugi strani dobim v logu sledeše besedilo
Jul 15 21:46:02 linzp pam_rhosts_auth[2977]: denied to tl2adm@pepi as tl2adm: .rhosts writable by group

Mogoče kdo ve kaj je narobe oz. kje bi se dalo to še nastavljati . Nekaj sicer se da nastavljati v /etc/pam.d vendar je zelo nepregledno. ????

P.Z.

Одговори путем е-поште