Koncno sem instaleru en easy in obenem uredu mailing list server in sicer petidomo. (www.petidomo.com). Stvarca super dela. Zdej pa bi rad, da bi se sporocila se lepo zlagala v en tak nice archive. Program priporoca mhonarc al neki podobnega (baje tud mail archive laufa s tem). Use uredu in prov, nardim tko k tm pise, popravm .forward, prepisem skripto, vendar ne dela. In sicer ne dela tko, da ne javi nobenega errorja.

Zdej bi pa prosu nekoga, ki je s tem programom ze imel opravka, da mi pojasni, kako ga je pripravu do tega, da je sprot dodajal maile u arhiv.

LP
        Janez

Одговори путем е-поште