Ahoj,

prejsni mesec sem upgradov RH 5.2 na 6.0 - naredil sem kar cisno novo
instalacijo in naletev na vrsto problemov, se posebaj kar se tice X-ov.

Najvecji problem, ki se je pojavil so nasi znaki oz. fonti (ISO8859-2).
Kako se jih sedaj nastavi v RH6 (v RH5.2 nisem imel nobenih tezav). Vsa
zadeva se nahaja v /usr/share/fonts/ISO8859-2/.. . Potem se ponovil
postopek kot v RH5. Tako da sem vpisal FontPath v XF86Config, zagnal
+xset za fonte in vse je kazalo OK. Potem pa se je pojavil problem z
Netscapom (ko sem mu ze nastimal naj uporablja znake ISO8859-2),
enostavno se mi noce primerno zagnati - "sfrizne" oz. se odfrizne sele
cez daljsi (resno misleno daljsi) cas. Se komu sanja kako je s to zadevo
?! Ozirom, kako se najbolje instalira ISO8859-2 znake v RH6.

Drugi problem, ki pa se prav tako pojavlja je da mi Netscape javlja "TCP
Error - No route to host", zaradi istega problema ne morem pobirati
poste s pomocjo Netscapea. Prej v RH 5.2 mi je vse gladko delovalo ?!

Tretji problem je pa, da zmeraj ko pozenem terminal v X-ih se znajdem v
direktoriju /xinit. Kje se da tole spremeniti ?

pozdrav,
 Andraz

Одговори путем е-поште