> spet jaz z se enim vprasanjem ?

Istim vprašanjem ? :-(

Več informacij na to temo najdeš tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

> zanima, ko se to nastima in ali potrebujem kaksen programcek zato.

Več informacij na to temo najdeš tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

Če imaš jedro 2.2.x, potem si poglej navodila za ipchains.
ZELO preprosto bi to izgledalo tako:

ipchains -F
ipchains -P input ACCEPT
ipchains -P forward DENY
ipchains -P output ACCEPT
ipchains -A forward -i tvoj_omrežni_vmesnik_ppp0_ali_eth0  -s
192.168.x.x.0/24 -j MASQ

zgornje velja, če dodeliš svojemu LAN-u številke 192.168.x.x in
"broadcast" naslov 255.255.255.0

modprobe ip_masq_ftp
modprobe ip_masq_raudio
modprobe ip_masq_irc
modprobe ip_masq_vdolive
modprobe ip_masq_quake
modprobe ip_masq_cuseeme

ipchains -L -n

Več informacij na to temo najdeš tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

> interneta, da Linux masina dvigne modem (to lastnost ima Wingate, trenutno
> pa jo ne potrebujem). Uff, upam da mi je uspelo razloziti ..

kliči "pppd" s komando "demand idle 120 persist"

če 120 sekund ni "prometa" bo spustil linijo

Več informacij na to temo najdeš tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

Na Win* računalnikih nastavi linux kot internet "gaetway" in če imaš
"jajca" si tam nastavi še Bind aka dns aka named strežnik za
lokalno (izmišljeno) domeno in "cache name server".

Več informacij na to temo najdeš tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

- - -
Reincarnation: life sucks, then you die. Then life sucks again.

> all the standard disclaimers apply <
Line noise provided by Telekom Slovenia - a remarkable bunch of idiots.

Одговори путем е-поште