On Tue, 3 Aug 1999, crt jakhel wrote:

> isce se eno od naslednjega:
> - nekdo z dobrim prakticnim poznavanjem sambe, pripravljen na nekaj
> privatnih emailov
o tem lahko sodis ti :)

> iz network hood v win98 ne pridem do linuxa, na katerem tece samba: geslo
> za //masina/IPC$ je vedno neuspesno. hkrati je mogoce na doticni masini
> narediti smbclient //masina/IPC$ in kot geslo uspesno uporabiti eno od
> gesel uporabnikov. cilj je, jasno, normalna prijava z win98. zal sem v
> sambi ekstremno zelen in je povsem mozno, da si kdorkoli, ki bi mi znal
> pomagati, sam ne zna pomagati s tem vprasanjem :( vsakrsna pomoc
> dobrodosla.
Ponavadi mora biti takole:

v smb.conf moras imeti encrypted passwords = yes
To je default ze nekaj casa, zato verjetno to ze imas.

v /etc/smbpasswd morajo biti enkriptirani passwordi vseh userjev
na unix masini, ki mislijo dostopat do samba exportov. Za vsakega
userja posebej se to nastavi z ukazom smbpasswd, ki pride zraven.

Ker se ljudje ponavadi logirajo s cim hudo obskurnim (t.j. "Joze Novak"
ali kaj podobnega), lahko v /etc/smbusermap napises se tole:

jnovak = "Joze Novak"

in potem bo lokalni uporabnik na unix masini jnovak tisti, ki se bo
v windowse prijavil kot Joze Novak. Seveda bo moral za vsak share
vpisat password ki je v smbpasswd fajlu pod jnovak.

Ce to uredis, in se vedno dobis <hostname> is not accessible pod
windowsi, pisi privat :) Od tam naprej gre ponavadi za "trial and
error" procedure.

                                        Jure

Одговори путем е-поште