> veliki. Ce bi bilo dovolj interesentov (recimo 5+), lahko pocaram vezje,
> ki bi se priklopilo na par LEDic UPSa in bi to stanje/spremembe posiljalo

A bi lahko nekdo pričaral stvar (ISA kartica), ki bi mi sinhronizirala
uro v računalniku z nekaj bolj natančnim (atomska ura, gps oz.
"whatever je že tista stvar v reklami v Monitorju") ?

PS: HOČEM strojno rešitev in jo tudi plačam (če je treba :>)
- - -
Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it.

> all the standard disclaimers apply <
Line noise provided by Telekom Slovenia - a remarkable bunch of idiots.

Одговори путем е-поште