Hi!

> Sedaj sem pa si nabavil graficno kartico I7400 8 MB AGP, ki vsebuje graficni
> cip i740, snel sem si tudi gonilnik z neta. Nastimal vse kakor pise v README
> datotekah in spet ne morem dobiti vecje resolucije od 800 x 600.
> Ali ve kdo kaj bi slucajno tukaj bilo narobe? To kot vidim se pojavlja samo na
> graficnih karticah na AGP vodilu. Naj povem se samo to da so v WinNT delovale
> te kartice v resoluciji 1024 x 768 popolnoma ok.

Bu? :) A ti specificiraš parameter Videoram=? v XF86Config... Mogoče bi to pomagalo :)
Sicer pa nisi povedal, če v kateri barvni globini si poganjal ostale X strežnike.
Predvidevam, da si si sam pisal XF86Config za i740, glede na to, da je tisti
xf86config (tokrat program), ki pride zraven, rahlo rahitične sorte... Če si, preveri
še enkrat, če si v redu nastavil.

In eigener Sache..

se je kdo že poigraval z X-i z Rage128 grafično kartico? :) Je res edina varianta
XF86_vfb? :) Mogoče AccelX že podpira Rage128? :) Za vsak namig bom hvaležen :)

Cya
--
Loves comes and goes, lasagna is forever.
Garfield

Одговори путем е-поште