On Fri, 27 Aug 1999, marko wrote:

> Sem zacetnik LINUX-a vendar se mi je ustavilo ze pri instalaciji.
> Imam SCSI controler Adaptec AHA 1510 na katerega je prikljucen TEAC CD-R.
> Ker ga Linux (RH 6.0) ne prepozna in sem potem sel na SCSI HOWTO in prebral da moram
>napisat
> aha152x=0x340,10,7,1 (Interupt in naslov sem prebral v WIN 98). Sedaj me zanima
>postopek kako to napisat in kje. Ko sem to napisl pri opcijah SCSI controlerjev je
>Linux iskal, iskal,....... in se vse skupaj obesil. Zanima da mi kdo pove pravilen
>postopek (z interneta sem pregledal ze ogromno postopkov vendar...).

Ce uporabljas LILO, potem to lahko napises v /etc/lilo.conf takole:

append="aha152x=0x340,10,7,1"

Ne pozabi po tem pognati /sbin/lilo.

Ce imas driver za scsi kontroler preveden kot modul (kar priporocam,
ce ne bootas s scsi diska), lahko te parametre podas modulu. Za
podrobnejsa navodila svetujem, da preberes vse  v zvezi s scsi v
/usr/src/linux/Documentation.

                                        Jure

Одговори путем е-поште