> Ali spada 2.95.1 med stabilne verzije - je z njim varno kompajlat tako 2.0.x
> kernele kot 2.2.x ali pa je tako kot egcs primeren le (ali bolj) za 2.2.x
> kernele?

2.0.x jedra so polna napak, zaradi katerih jih egcs ter gcc 2.x, x > 7 ne
prevedeta pravilno. Napak v jedru pa razvijalci gcc-ja ne popravljajo.

Sicer pa se dobijo patchi za 2.0.x drevo, tako da taka jedra lahko
prevajas tudi z novejsimi prevajalniki. Meni osebno kombinacija 2.0.x +
popravki + gcc 2.8.1 nikoli ni povzrocala tezav.

--
Andrej.

... With friends like you, who needs enemas.

Одговори путем е-поште