From: Tadej Florijancic
To: [EMAIL PROTECTED]
Cc: Tadej Florijancic
Sent: Thursday, October 07, 1999 10:04 PM
Subject: [ LUGOS ] vzporedno delovanje WIN98 in Linux- a

Moj problem je sledec:

Linux sem ze veckrat instaliral ter ga uspesno zagnal, toda problemi so se
pojavili on nakupu novega 13GB diska.

Sledeci disk sem z fdisk- om razdelil na 4GB primarno particijo ter na 9GB
razsirjeno particijo, katero sem nato razdelil na 3 logicne pogone.

Z programom FIPS sem nato primarno particijo razdelil na pol (2x2GB). Na
prvo primarno particijo sem instaliral WIN98, na drugo pa Linux (Red Hat
Linux 5.2).

Super, vse dela, a na zalost ne za dolgo. Ko sem v Windows -ih izvedel
instacijo Corel Draw-a na prvi logicen pogon razsirjene particije se je
nalagalnik LILO sesul, tako da se je ob zagonu rac. pojavil namesto
pozornika LILO:,  "pozornik" LI in vse skupaj je zastalo.

Ob ponovni namestitvi Linux- a so se stvari uredile, toda izgubil sem
podatke na prej omenjenem logicnem pogonu.

Zakaj tako?

Ze vnaprej se zahvaljujem za vztrezen odgovor.

Tadej

Одговори путем е-поште