Igor Guštin wrote:

> Pozdravljeni,
>
> zanima me katero bazo uporabljati pod linuxom,
> katera je boljsa oz. bolj uporabna oz. bolj razsirjena
> ali so obe zastonj, kako je z licencami
> kako je narejeno s clienti,
> a obstaja kaksen client za windowse od obeh baz

  Jaz uporabljam PostgreSQL (lahko vidis in action stvar na
http://dark.skylined.org/sdss (kliknes guest login))
pri mysql so mi ble tezave to da ni popolnoma free (oz je
ena stara verzija pod gpl), nova pa ma omejitev max
16 entryev v tabeli - zdi se mi idiotsko da bi mel vec
programerskega dela in pisanja workaroundov
zaradi tega...
torej se nisem spustu v kake analize hitrosti itd... mislim
pa pravijo, da je mysql hitrejsi... ampak postrges se tud
zelo hitro razvija...
mal sem pogledu tud dokumentacijo od obeh... postgres se mi
je zdela bolj jasna in
obsezna...(http://www.postgresql.org/doxlist.html, mysql
server je v casu pisanja down ali pa je link kej fuc)
hmm kaj se ..
aya da se uporabljat klasicen dbd/dbi interface v perlu (tko
kot pri vseh ostalih)...
prijatelj jo uporablja pri php3 na solarisu in deluje bp
podpira server side module,... k pa jih jaz ne uporablam...

hmmm slabe izkusnje?
v eni starejsih verzij je bil bug ker je pri exportu baze v
txt fajl pri datetime formatu imel cas
1h:2m:60s . (kar bi mogla bit ze nasledna minuta) import
funkcija pa tega ni prebavla..
(seveda ni pisal kaj tocno je problem, ampak ker sem mel
source pri roki sem sel pogledat
in hitro najdu napako... potem sem sam se search & replace
naredu in voila... koncno
ena prakticna uporaba tega da je source pri roki

aja.. pri upgradu major verzij kot recim pri upgradu 6.3
->6.4 je treba na roko z pg_dump dumpat
bazo v fajl in jo pol restorat... (ker se format fajlov na
disku spremeni)...

hitrost: za tist kar jo jaz rabim vec kot hitra
zanesljivost: ni se mi se sesula al pa da bi se kak query
narobe izvedu al pa karkoli podobnega
kle mas eno primerjavo z par drugimi bazami :
http://www.postgresql.org/comp-comparison.html
aya .. graficni tooli.. jaz sem sicer cisto navdusen z
textovnim psqljem
drugace je pa zdaj na voljo tudi pgaccess, ki dela celo na
winsih..
http://speedy.flex.ro/pgaccess/index.html

hmm ce se kej rabis ... vpras!

Lep Pozdrav