Yo!

On Tue, 2 Nov 1999, Andrej Komelj wrote:

> Ce bootp daemon za posljanje paketov uporablja jedro, se zna zgoditi, da
> pri tem uposteva tudi "routing tabele". Sicer se mi to ne zdi ravno
> verjetno, a splaca se preveriti. Oglej si, ce ti route ali ifconfig
> izpiseta kaj zanimivega. Zelo verjetno je, da streljam v temo, toda
> pomisli na tole: Hardverski naslov kartice v terminalu je
> 00:00:1B:21:89:ED (ce je to slucajno naslov kartice v strezniku, je pa
> itak vse mimo). Kako naj in.bootpd ve, kam mora poslati odgovor? Skozi
> katero kartico naj ga poslje?!? Ce imas nastavljen default gateway na
> [...]

Nenenene :) Jasno da majo kartice različen hw naslo. Bootpd more znat
delat brez rut se pravi samo z hw naslovi (obstaja tudi bootpgw) kar je
čisto normalno. Saj terminal ne more vedet kaksna naj bi bila ruta (od
kod naj bi to vedel). Torej bootpd poslje reply na hw naslov od kartice
od katire je prestregel paket. Paketi od boot PROM-a šibajo po ethernetu
brez kakršnega koli cilja in bootpd na neki drugi mašini take pakete
kratkomalo in v pravem pomenu besede prestreza. Ko ga prestreže, pogleda
v svojo bootptab bazo in reče: "Aha! Ti pa ustrezaš temu pa temu vzorcu
iz moje baze.", in pošlje (v mojem primeru očitno ne) reply na hw naslov
(mrežno kartico) od koder je prišel paket. Tu niso pomembne route-e in
gateway naslovi dokler se vse dogaja na istem mrežnem segmentu...

Sicer pa kaj ti jaz sploh to razlagam :)

lp,B

Одговори путем е-поште