Zdravo,

Se oproščam za tako začetniško vprašanje, a resnično ne najdem odgovora.

Pred dvema tednoma sem si zinstaliral Linux (RedHat). Vse OK. Ker imam na
mašini tudi Win98 mi je naredil dualboot (lilo) in spet vse OK.

No pred tednom pa sem moral Win98 instaliral še enkrat, ZDAJ PA NE ZNAM VEČ
DO LINUX-A!

Če vstavim RedHat CD mi začne linux instalirati, a tega nočem ker JE ŽE
INSTALIRAN!!
Tudi če iz CD-ja preko DOS-a (z rawrite) naredim boot disketo in sistem
dvignem iz diskete mi zopet želi instalirati Linux (enako kot iz CD-ja).

Če mi prosim lahko pomagate:
1. Kako naj pridem do linux-a (kako naj ga poženem)?
2. Ko mi ga bo uspelo pognati, kaj moram narediti da mi bo zopet instaliral
LILO?

Vnaprej hvala,
Matjaž Prtenjak

Одговори путем е-поште