Kako se je ta zadeva  s p e t   pojavila na listi mi še najmanj ni jasno.
Sam sem to spraševal pred več kot dvemi meseci in  natančno 4.10.1999 dobil
tudi odgovor, ki mi je zelo pomagal pri rešitvi problema za katero sem se
tudi zahvalil. In tu se je threat tudi končal. Vse je zabeleženo tudi v
arhivu.
Sedaj se že skoraj 2 meseca uspešno povezujem na internet in  vse deluje bp.
A kdo odgovarja na listo tudi po več mesecih od postavljenega vprašanja (in
ne preverja arhiva ce je zadeva že končana) ali pa se je serverju na Lugosu
strgalo in pošila stare maile naokrog?

LP, Igor

Na

> To je ze bilo na listi - modem moras nastavit na ustrezen komunikacijski
> protokol.
> Pozeni minicom. ATB4 AT&W0 pojdi ven iz minicom in poiskusi zdaj.
>
> Za podrobnejse informacije glej arhiv
>

> Lep pozdrav , Andrej

Одговори путем е-поште