Pri inštalaciji RH 6.1 mi mašina skopira paketke, potem pa OBVISI pri napisu "Performing Post Installation Configuration" (preverjeno, tudi po 7h se nič ne spremeni).

Mašina ima Adaptec AHA2940 U2W kontroler (po doc-ih sodeč ga RH podpira), U2W disk, IDE ZIP (baje ga tudi podpira), mrežno karto (ne vem točno katero), Avansysov IR adapter (in zato zelo čudne COM porte, t.j. 1,2,5), ter Millenium G200 grafično, vse osatlo pa je običajno.

Linux gre na disk tja, kjer je prej bil logični drive extended particije. Sem že probal z anakonda boot diskom, ki naj bi popravil napačno prepoznavanje extended particije, pa nič.

Ideje, izkušnje, ...?

LP,

Žiga Jakhel

Одговори путем е-поште