> parport no? (General Setup --> Parallel port support)
> imm je scsi emulacija prek paralel porta. Rabis to ali imas
> scsi iomego? malce nedescriptiven mail..

parport yes as well. nego, kaj se je izkazalo: uspel sem dekodirati par
sporocil v finscini in italijanscini in nekako prisel do tega, da je zelo
pametno vse, kar se kakorkoli tice porta, spraviti direkt v kernel, ne kot
modul, nakar naj bi delovala tudi podpora ppa. in tudi je.

Одговори путем е-поште